• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Promaster Windsurfing

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
800
Returpolicy
Avviker den från beskrivningen så löser vi det givetvis, men ingen generell ångervecka eller liknande.
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolig och ganska ovanlig Citizen Promaster Windsurfing ref D28B-S63707. Nytt batteri tidigare i år enligt förra ägaren men det är inget jag vågar lova att det stämmer. När jag köpte den fungerade inte alarmpipet pga att någon stolle tagit bort plastbiten som isolerar piezoelementet från verket men jag tillverkade en my och klistrade dit så nu fungerar alla funktioner som de ska igen. Dokumenterade detta här: https://klocksnack.se/threads/dagens-fix-och-trix.74346/page-264#post-3322172
I samband med det smorde jag packningen för bakboetten men den har inte fått någon riktig tätservice eller provtryckning. Rekommenderar att du gör båda om du vill bada med den. Länken är rengjord i ultraljudstvätt.
Repor finns det gott om, även på glaset. Boetten är drygt 41 mm utan knappskydden, strax under 46 mm hög, och drygt 11 mm tjock. 20 mm mella bandhornen. Ganska bastant sak helt i stål och vikten är ca 120 gram inklusive länken. Lång länk som passar min 18,5 cm handled med en länkbit bortplockad och ett justeringshål tillgodo. Passar således minst 19,5 cm med biten ditsatt. Inga tillbehör, men jag mailar gärna en pdf med instruktionerna.
Klockan finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart med t ex Postnords Skicka lätt för 63 kr.
Pris: 800 kr.
_20200510_190624.JPG
_20200510_190645.JPG
_20200501_174526.JPG
_20200510_190714.JPG
_20200510_190847.JPG
_20200510_190749.JPG
_20200510_190824.JPG
 
Senast ändrad:
Topp