KillerInstinct
Basic
- Pris
- 3200
- Returpolicy
- Ingen retur.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min Citizen promaster från år 1997.
Allt är orginal på den, bezel, boetten, urverket (Miyota 8203 utan hack, dvs minutvisaren stannar inte när man ställer in tiden), , tavlan, och visarna. Men glaset är utbytt från mineralglas till safirglas.
Klockan är även nyservad (enligt förra ägaren, hög amplitud, se bilder). Även trycktestad.
Ringen linjerar inte helt perfekt och sitter en liten vit prick på tavlan. Men annars riktigt bra skick skulle jag säga för en 29 årig gammal klocka.
Cool patina på "lume pip".
Går + några sekunder per dag. (Inom specs är -10 sek till +20 sekunder per dag på Miyota 8203).
Växlar datum som den ska.
Dessa 90 talare är relativt svåra och hitta i bra skick och nyservade.
Endast klocka, inga tillbehör.
Mitt pris: 3200kr inkl frakt.
Finns i Stockholm.
Allt är orginal på den, bezel, boetten, urverket (Miyota 8203 utan hack, dvs minutvisaren stannar inte när man ställer in tiden), , tavlan, och visarna. Men glaset är utbytt från mineralglas till safirglas.
Klockan är även nyservad (enligt förra ägaren, hög amplitud, se bilder). Även trycktestad.
Ringen linjerar inte helt perfekt och sitter en liten vit prick på tavlan. Men annars riktigt bra skick skulle jag säga för en 29 årig gammal klocka.
Cool patina på "lume pip".
Går + några sekunder per dag. (Inom specs är -10 sek till +20 sekunder per dag på Miyota 8203).
Växlar datum som den ska.
Dessa 90 talare är relativt svåra och hitta i bra skick och nyservade.
Endast klocka, inga tillbehör.
Mitt pris: 3200kr inkl frakt.
Finns i Stockholm.
Senast ändrad: