• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Jag har köpt mina pÄ Watchbandcenter.com. Snabb leverans frÄn Tyskland och helt ok priser.


Stort tack, bestÀllt.
 
323454C0-9AE2-4DA6-AC94-7085B86627E2.jpeg
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Kunde inte lÄta bli att buda hem. Förmodligen för land dÀr Citizen redan var reg varumÀrke. SÀljare frÄn Israel, 1989, Japan visare & tidig krona. Behöver rejÀlt med kÀrlek.

JĂ€vligt najs!
Men det ser ut som att caseback:en inte Àr riktigt kosher, den ser inte ut att tÀcka hÄlet helt, kolla klockan 6, tycker mig se det runda av hÄlet/packningen titta igenom?
Intressant pjÀs oavsett! Uppdatera gÀrna nÀr du fÄr den!
 

Barricello

Audemars
Kunde inte lÄta bli att buda hem. Förmodligen för land dÀr Citizen redan var reg varumÀrke. SÀljare frÄn Israel, 1989, Japan visare & tidig krona. Behöver rejÀlt med kÀrlek.

Va degade du för denna? :) ..men finns det nÄgon version av Aqualanden dÀr det stÄr Aqualand ist för Citizen pÄ tavlan?
 

Sigurd

Cartier
Kunde inte lÄta bli att buda hem. Förmodligen för land dÀr Citizen redan var reg varumÀrke. SÀljare frÄn Israel, 1989, Japan visare & tidig krona. Behöver rejÀlt med kÀrlek.

En udda fÄgel med alldeles för mÄnga avvikelser jÀmfört med en vanlig CO för att verka rumsren. Med tanke pÄ att den Àr köpt frÄn Israel och troligen levt sitt liv dÀr sÀtter iaf. jag mina pengar pÄ att det Àr tidig kopia köpt i mellanöstern. Kinakopior pÄ alla tÀnkbara dinkor har alltid sÄlts helt öppet i den regionen.
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
HĂ€r kommer en liten bildbomb pĂ„ senaste köpet. Ända sedan @McNulty sĂ„lde mig inkörsporten JP2000 har jag varit sugen pĂ„ en C022 ocksĂ„. GĂ€rna en Ă€rligt hĂ€rjad dĂ„ patina Ă€r min melodi. Den hĂ€r kĂ€nns bra, men behöver nya batterier. Helt klart skillnad pĂ„ armen jĂ€mfört med en modern!

c022 1.jpg


Fint av kommunen att sÀtta ut Aqualand-mÀrken runt om i stan!
c022 2.jpg

c022 5.jpg


Ett par jÀmförelsebilder mellan C022 och JP2000
c022 3.jpg

c022 4.jpg
 

bob_sthlm

Cartier



2 riktigt snygga gamla aqualand pÄ auktion.
 
Topp