S
Staafen
Guest
Stort tack för tipset!HÀr!
https://benzing-versand.de/de/ersatzteile-zubehoer/citizen-ersatzbaender/metallbaender
Sajten Àr lite svajig men leveransen gick snabbt och smidigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack för tipset!HÀr!
https://benzing-versand.de/de/ersatzteile-zubehoer/citizen-ersatzbaender/metallbaender
Sajten Àr lite svajig men leveransen gick snabbt och smidigt!
Underbar patina!HÀmtade ut denna skönhet precis! Jag hade en likadan TT i början av 00-talet och kÀnde att det var dags igen. KustjÀgarhjÀrtat Àr helt igen haha!
Ja verkligen! Tack!Underbar patina!
Riktigt fin samling! Vad Àr det för band du har pÄ den till höger?
Tack Homemade by @GummoRiktigt fin samling! Vad Àr det för band du har pÄ den till höger?
Den Àr frÄn -91. Dessa producerades frÄn ca -85/86 till -95/96.NÄgon som vet om min C022 Àr frÄn 1991 om serienumret börjar med 1? Mellan vilka Är tillverkades modellen?
Den Àr nymonterad custommade "one of a kind". C020 med special "teflon" belÀggning och titanbaklock fastsatt med 6 skruvar. Samtliga Àr alltsÄ den första generationens aqualand.Hej
vad Àr det för Ärtal pÄ den understa i traven ? ser ut som den har nyare digital ?
Har den den plattan med skruvar under `?
//Simon
Den Àr nymonterad custommade "one of a kind". C020 med special "teflon" belÀggning och titanbaklock fastsatt med 6 skruvar. Samtliga Àr alltsÄ den första generationens aqualand.
Stort tack för infon! Ha det gott!Tack Homemade by @Gummo
Den Àr frÄn -91. Dessa producerades frÄn ca -85/86 till -95/96.
Trevligt! Hur mycket gav du?Efter mÄnga veckors vÀntan kom Àntligen paketet frÄn Tyskland! Hoppas allt flyter pÄ under arbetsdagen sÄ en fÄr komma hem och prova pÄ riktigt.
Det blev ca 1000kr ink.fraktTrevligt! Hur mycket gav du?
Det var vÀl ett riktigt bra pris?Det blev ca 1000kr ink.frakt
Jag vill dÄ tro att det var ett bra pris!Det var vÀl ett riktigt bra pris?
Nice! Vilken luggbredd Ă€r det dĂ€r till? Ăr det original Citizen ersĂ€ttningslĂ€nk eller?Efter mĂ„nga veckors vĂ€ntan kom Ă€ntligen paketet frĂ„n Tyskland! Hoppas allt flyter pĂ„ under arbetsdagen sĂ„ en fĂ„r komma hem och prova pĂ„ riktigt.
Den ska vara till (eller iallafall passa) en JP2000. Den ligger pĂ„ 24mm om jag inte minns fel!Nice! Vilken luggbredd Ă€r det dĂ€r till? Ăr det original Citizen ersĂ€ttningslĂ€nk eller?
LÀgg gÀrna upp en bild nÀr lÀnken Àr pÄ plats! =DDen ska vara till (eller iallafall passa) en JP2000. Den ligger pÄ 24mm om jag inte minns fel!
Bara hÄlla tryck nedÄt pÄ det nedre. Kan dock vara lite trögt ibland.NÄgon av er kanske har bÀttre koll. Jag har aldrig förminskat en lÀnk med dessa pins. Vet nÄgon av er om jag behöver hÄlla tryck nedÄt i bÄda hÄlen samtidigt? Eller ska det rÀcka att trycka nedÄt (i pilens riktning) pÄ det nedre hÄlet?
Tack! DÄ vet jag att jag inte Àr fel ute. KrÀvdes rejÀl kraft nu första gÄngen antar jag!Bara hÄlla tryck nedÄt pÄ det nedre. Kan dock vara lite trögt ibland.
Snyggt, tycker den Ă€r stekhet pĂ„ lĂ€nk!SĂ„dĂ€r, dĂ„ Ă€r lĂ€nken pĂ„ plats! En skön och relativt lĂ€tt lĂ€nk. Eftersom enbart Ă€ndlĂ€nkarna Ă€r 24mm och sjĂ€lva lĂ€nken nĂ„got smalare ger den klockan ett aningen âsmalareâ intryck jĂ€mfört med gummi eller dylikt.
För er som anvĂ€nder er aqualand för dykning har lĂ€nken ocksĂ„ en âsnabbjusterareâ sĂ„ lĂ€nken enkelt passar över en eventuell vĂ„tdrĂ€kt.
Snyggt, tycker den Àr stekhet pÄ lÀnk!