LĂ€der pĂ„ dykare...Ăr det nĂ„gon som kör lĂ€der pĂ„ sin Aqualand? Jag Ă€r vĂ€ldigt tveksam men det skulle vara roligt att se en bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LĂ€der pĂ„ dykare...Ăr det nĂ„gon som kör lĂ€der pĂ„ sin Aqualand? Jag Ă€r vĂ€ldigt tveksam men det skulle vara roligt att se en bild.
Exakt! Om man ska gÄ pÄ bal och matcha med sina högklackade!LÀder pÄ dykare...
Ăh, kom igen. Ăr det snyggt sĂ„ Ă€r det snyggt. Ingen som ens badar med sina dykare pĂ„ vintern Ă€ndĂ„.LĂ€der pĂ„ dykare...
Jag tycker att lĂ€der pĂ„ tex Submariner kan vara snyggt men just Aqualand passar inte med lĂ€der, tyvĂ€rr!Ăh, kom igen. Ăr det snyggt sĂ„ Ă€r det snyggt. Ingen som ens badar med sina dykare pĂ„ vintern Ă€ndĂ„.
HÄller med, tycker inte heller att det flyger. Att döma ut lÀder pÄ alla dykare Àr ju dumt tycker jag.Jag tycker att lÀder pÄ tex Submariner kan vara snyggt men just Aqualand passar inte med lÀder, tyvÀrr!
Det hÄller jag med om! Kommer nog sjÀlv testa lÀder pÄ min 16610 framöver.HÄller med, tycker inte heller att det flyger. Att döma ut lÀder pÄ alla dykare Àr ju dumt tycker jag.
HÀr ser du hur originalstiften Àr lite tjockar (jÀmfört med det lÀngst till vÀ), framförallt i Àndarna för att fylla ut hÄlet ordentligt. StÄlrören runt bandstiften i originalbanden (monterat runt bandstiftet kl. 6), ska nog göra det Ànnu sÀkrarare och hÄllbarare...Stort tack! Hör av mig inom 1h.
Jag har inget lĂ€der men ett mocka dĂ€remot..Ăr det nĂ„gon som kör lĂ€der pĂ„ sin Aqualand? Jag Ă€r vĂ€ldigt tveksam men det skulle vara roligt att se en bild.
HĂ€r Ă€r min!Ăr det nĂ„gon som kör lĂ€der pĂ„ sin Aqualand? Jag Ă€r vĂ€ldigt tveksam men det skulle vara roligt att se en bild.
Jag Àr skeptisk till lÀder pÄ Aqualand men din var fin!HÀr Àr min!
Man tackar.Jag Àr skeptisk till lÀder pÄ Aqualand men din var fin!
Fin samling dÀr!Man tackar.
Tycker det blev bra sjÀlv!
LÀder pÄ dykare funkar!
Var kommer lÀdret pÄ C022an frÄn?Fin samling dÀr!
LÀder pÄ dykare...
nÀr jag dyker, antingen fritt eller med tuber, ja.Eftersom du alltid dyker med dykare pÄ armen?
nÀr jag dyker, antingen fritt eller med tuber, ja.
Hur kan det vara relevant?Och det Àr endast nÀr du ska dyka du har en dykare pÄ armen?
Hur kan det vara relevant?
Anser inte att lÀder passar speciellt bra pÄ en aqualand!
FrÄgor pÄ det?
Kommer faktiskt frÄn Aliexpress.Var kommer lÀdret pÄ C022an frÄn?
HejGick förbi en Ur&Penn idag och sĂ„g en ny och frĂ€sch JP2000-08E rotera i skyltfönstret. Gick in och bad om att fĂ„ titta pĂ„ den och nĂ€r jag hör min mun spontant utbrista âjag tar den!â kommer nĂ€sta förvĂ„ning:
Klockan kommer varken i sin originalbox (utan en tafflig Ur&Penn-lÄda), UTAN tillverkarens garantikort och UTAN manual. Endast klocka och hangtag.
NĂ€r jag pĂ„pekar det nĂ„got udda i detta fĂ„r jag bara en förklaring om att garantin tĂ€cks av inköpskvittot och en mĂ€rklig blick som antyder att âdet dĂ€r andra slĂ€nger man vĂ€l bara?â
Fick kalla fötter och vĂ€nde. Vad Ă€r detta? Oseriöst eller bara min OCD? Ăr det nĂ„gon andrahandssortering de sĂ€ljer? Kanske finns det nĂ„gon mer hĂ€r som har köpt sin Aqualand pĂ„ Ur&Penn och har en liknande erfarenhet/observation?
En annan sak jag noterade Àr att den Aqualand som sÄldes pÄ Ur&Penn har en caseback som Àr ganska tunnt lasergraverad medans andra JP2000-08E har en gjup maskingravyr.