• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad City Kronmärkt Svensk Militärklocka

Pris
4000
Returpolicy
Ja, om du direkt efter att du ser klockan blir missnöjd. Returfrakt står du för, och tillbakabetalning sker när jag har klockan åter i min ägo.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu säljer jag min City Tre Kronor, issued till svenska militären under 70-talet.
Först till kvarn.
Säljer endast för att jag har annan klocka på ingång och behöver sälja för att få ihop pengen.
Ca37mm med kronan , boett i stål, Cal ETA 2751, manuell, plexiglas, tre kronor-gravyr.
Några prickar på plexit, och höger nedre bandhorn som inte ville gå bort när jag försökte putsa lätt med tandborste.
Nytt fint vintage läderband.
bilder:
1392BE77-E724-43A7-A011-70A84DB156DE.jpeg

07E86444-3BC9-485B-ACD9-55F663D2FEFD.jpeg

4BE1A5B9-E078-4907-ACD9-650F0C231A0A.jpeg
 
Topp