• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Limeee

The Flip - O - Matic
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
8000
Returpolicy
Ja, om något avviker från beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Kollar intresset för min gula City Professional som jag letade ihjäl mig efter, tog väl drygt ett år innan jag faktiskt hittade en. Fantastiskt fint vintageskick och fungerar klockrent. Håller tid och växlar datum som den ska. Ska ha fått sig en genomgång av en forumprofil för drygt ett år sedan.

Bör vara från sent 70-/tidigt 80-tal. Klassisk monnin-boett, 42mm exkl krona och ca 12-13mm hög. Modellen ska vara vattentät till 20ATM men har ej provtryckt den.

Boett, glas och bezel är i fint skick, likaså tavlan som är i kanonskick! Kommer på ett äkta vintage tropic som passar klockan utmärkt. Kan dra av en femhundring på priset om jag får behålla tropic-gummit.

Dessa kommer inte ut ofta till försäljning, så passa på och slå till nu!

Pris: 8.000kr 8.500kr 9.000kr inkl REK
Mina omdömen:
IMG_4881.jpeg
IMG_8809.jpeg
IMG_8707.jpeg
IMG_9688.jpeg
IMG_7474.jpeg
IMG_7477.jpeg
IMG_7489.jpeg
IMG_7475.jpeg
IMG_7476.jpeg

Senast ändrad: