- Pris
- 8000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Kollar intresset för min gula City Professional som jag letade ihjäl mig efter, tog väl drygt ett år innan jag faktiskt hittade en. Fantastiskt fint vintageskick och fungerar klockrent. Håller tid och växlar datum som den ska. Ska ha fått sig en genomgång av en forumprofil för drygt ett år sedan.
Bör vara från sent 70-/tidigt 80-tal. Klassisk monnin-boett, 42mm exkl krona och ca 12-13mm hög. Modellen ska vara vattentät till 20ATM men har ej provtryckt den.
Boett, glas och bezel är i fint skick, likaså tavlan som är i kanonskick! Kommer på ett äkta vintage tropic som passar klockan utmärkt. Kan dra av en femhundring på priset om jag får behålla tropic-gummit.
Dessa kommer inte ut ofta till försäljning, så passa på och slå till nu!
Pris: 8.000kr8.500kr 9.000kr inkl REK
Mina omdömen:
klocksnack.se
Bör vara från sent 70-/tidigt 80-tal. Klassisk monnin-boett, 42mm exkl krona och ca 12-13mm hög. Modellen ska vara vattentät till 20ATM men har ej provtryckt den.
Boett, glas och bezel är i fint skick, likaså tavlan som är i kanonskick! Kommer på ett äkta vintage tropic som passar klockan utmärkt. Kan dra av en femhundring på priset om jag får behålla tropic-gummit.
Dessa kommer inte ut ofta till försäljning, så passa på och slå till nu!
Pris: 8.000kr
Mina omdömen:
Limeee
Genomfört ännu en trevlig lifestyle-affär med @Limeee. Mycket smidigt. Rekommenderas!
Senast ändrad: