• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad City Professional Gul -

Är gult fult eller är det fint?


  • Totala väljare
    17

Maro

Audemars
Säljer en City Professional Diver med gul tavla. Tänk dig i sommar, en egen sol på armen :)
Den har ett case som delats med många andra vintedivers, som är i ok skick. Kupat glas som ger en härligt känsla över klockan.

Den går fint men har något problem med kronan (tror jag), hade den inne på en check när jag köpte den och vi bestämde oss för att inte riva verket då det faktiskt fungerar fint. Men ibland när man drar ut och vrider på kronan så slirar den. Som tur är så ställer man inte en quartz så ofta. Vad det kan bero på vet jag inte, men om man inte stör sig på att den ibland slirar så är det inga som helst problem med den.
Sitter ett quartzverk i den så inga problem om man bestämmer för att byta verket i framtiden eller serva det.
Fattas lume i minutvisaren.
IMG_4758.JPG
IMG_5424.JPG
IMG_5425.JPG
IMG_5427.JPG
IMG_5428.JPG
IMG_5426.JPG
IMG_4645.JPG
IMG_5429.JPG
IMG_4743.JPG


Pris:
Jag vill ha 1700 SEK för den men då får du lägga till kostnad för frakt, minst 56 SEK för postens Skicka lätt. Den kommer utan strap.

Retur:
Abslout, du ska ta kontakt med mig när du hämtat ut paketet och kollat på den. Säg inom 12 timmar. Då ska klockan tillbaka till mig i samma skick som jag skickade den i och i samma emballage.


Folk som tycker den är ful som stryk just nu är:
@theargonaut
@Wikestad

Avslutar denna annons med att sälja till one of the haters :)

Skäms på er:)

/Marcus
 
Senast ändrad:
Topp