Några halvroliga Citydykare jag haft...
Den gula wow
Quartz också, perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Några halvroliga Citydykare jag haft...
Vilken lattjo struktur! Hur kommer detta sig tro?Jag har också en gul kvartsvariant.
Reflektivt material liknande det på varselvästar.Vilken lattjo struktur! Hur kommer detta sig tro?
Läckert! Därför de ser så jäkla gula ut på bild alltsåReflektivt material liknande det på varselvästar.
Den är väldigt gul även i verkligheten.Läckert! Därför de ser så jäkla gula ut på bild alltså
Tyckte någon har nämnt att det är glas i tavlan?Reflektivt material liknande det på varselvästar.
Kanske stämmer.Tyckte någon har nämn att det är glas i tavlan?
Min;Kanske stämmer.
Tror @Rozzy skrev något om det tidigare.
Grymt kul bilder!Jag har också en gul kvartsvariant.
Upptäckte visaren utan lume igår, men tänkte att den utan var utbytt. Din teori verkar ju troligare.Lustig detalj som jag inte uppmärksammat förrän nu när jag sett alla dessa gula "Proffessional" är att automatarna har rätt speciell sekundvisare med lume medan kvartsarna inte har det.
Lustig detalj som jag inte uppmärksammat förrän nu när jag sett alla dessa gula "Proffessional" är att automatarna har rätt speciell sekundvisare med lume medan kvartsarna inte har det.
Upptäckte visaren utan lume igår, men tänkte att den utan var utbytt. Din teori verkar ju troligare.
Man brukar ju ha sekundvisare med större motvikt/mer centrerad tyngdpunkt på kvartsur så din teori låter rimlig.Lustig detalj som jag inte uppmärksammat förrän nu när jag sett alla dessa gula "Proffessional" är att automatarna har rätt speciell sekundvisare med lume medan kvartsarna inte har det.
Är de sant?!
Japp, en mekanisk från 1975 enligt uppgift från Rheborg.Är de sant?!
Men skulle verkligen Percy ha en City? Tänker att eftersom han är en misslyckad entreprenör-wannabe, borde han ha en billig klocka om påminner om en dyr? Kanske en Bullova?
En Databank i guld? Då kan han räkna på intäkterna från Loke Martinzon.Jag skulle iof kunna se honom i någon guldaktig ana-digi Citizen, med massa funktioner en inte har en aning om vad de ska användas till.
Det är nog ett PRfoto framför Skulptören Lars Hakes brutalskulptur. Uppblåsta Egon gillar att spegla sig. Kul att ha hade sin privata guling vid tillfället. Underbar produktion som jag ibland återvänder till på SVT Play.Men skulle verkligen Percy ha en City? Tänker att eftersom han är en misslyckad entreprenör-wannabe, borde han ha en billig klocka om påminner om en dyr? Kanske en Bullova?
Sitter kvar än idag som det ser ut. Från kvällens Parlamentet
Nos m. Originalband Tropic
Tänker mig snarare att han skulle ha typ en Datejust, men köpt på avbetalning med så taskiga villkor att han ständigt måste ducka samtal från bank och liknande...Men skulle verkligen Percy ha en City? Tänker att eftersom han är en misslyckad entreprenör-wannabe, borde han ha en billig klocka om påminner om en dyr? Kanske en Bullova?