• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Civen - Referenstråd

Civen

Basic
2-Faktor
Skriv gärna en rad eller två om du har gjort en affär med mig :)

Edit: nytt användarnamn: Civen

Senast ändrad:
Gjort en f2f med Ingegnere utan bekymmer.
Bra kommunikation samt ett trevligt bemötande. Jag gör mer än gärna affärer med honom vilken dag som helst.

Köpt en klocka av @Ingegnere på distans genom blocket, med allt vad en distansaffär på blocket innebär, men en otroligt trevlig kille som gjorde att även en blocketaffär kändes bra!
Klockan var i toppskick och paketet var välpackat.
En bra kille helt enkelt!

Köpt en g-shock på distans av Civen. Synnerligen sympatisk, god och tydlig kommunikation. Varan anlände välpaketerad och i annonserar skick. 100% GG. Skulle lätt göra affär igen. 😊

Sålde en Oris till @Civen Snabb och smidig affär med trevlig kommunikation och snabba beslut.
Civen är en tveklös GG som jag gärna handlar med igen!

Köpte en Casio gw m5610u av Civen.
Väldigt bra kommunikation, lätt att jobba med.
Fick den på posten efter väldigt kort tid och allt var som beskrivet.

Mycket nöjd 👌🏻
Rekomenderas

Köpt en klocka på distans av Civen. Klockren affär från start till mål, snabba raka puckar. Plus i kanten för att han var särskilt noga att beskriva skick och de skavanker som fanns, kändes väldigt ärligt. Rekommenderas!

Tillbaka
Topp