• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cjne

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka i 90k klassen tlll @cjne Snabb betalning och kunde inte gått smidigare!
100% goodguy och skulle inte tveka att glra fler affärer i framtiden!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Sålt till denna trevliga herre! Jag skulle utan tvekan göra affär med honom igen. Snabb betalning och mycket trevlig kontakt via mejl. 100% Goodguy!
 

Weberg

Audemars
Sålde klocka i dyrare segmentet till @cjne vilket var en både smidig, trevlig och enkel affär. Kan definitivt gå i god för denna gentleman!
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Utfört ett byte på distans med @cjne och precis som tidigare affärer så är allt strålande, tveka inte att göra affärer med denna herre, 110% goodguy.
 
Senast ändrad:

MaziK

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka på distans till @cjne. Snabb betalning och hanteringen av logistiken.
Om jag har något att sälja framöver och @cjne är intresserad så gör jag gladeligen affär igen. 100% GG
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Zenith på distans till @cjne. En av de absolut smidigaste affärerna hittills på klocksnack, rekommenderas varmt och gör gärna affärer igen😃 100% GG
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Ännu en affär med herrn. Denna gång har jag sålt en Breitling. Som vanligt mycket snabbt, smidigt och krångelfritt! Precis som det ska vara. 5 av 5!
 

Jungelbobo

Cartier
Sålde min limiterad Sinn 104 till @cjne! Supertrevlig kille och extremt snabb och smidig affär.
Känns gött att klockan fick vandra vidare till honom! 110% GG i min bok! Tack!
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Köpt av @cjne och det gick väldigt snabbt från kontakt till att klockan var levererad hem till mig. Har endast gott att säga om denna affär och tvekar inte en sekund på att göra nya med den här medlemmen. Goodguy!
 

Emanikel

Breitling
Köpte en fin Zenith av Cjne. Mycket snabb respons, höll vad han lovade, väl inslagen paket. Jag har bara positiva erfarenheter av detta köp. Gör gärna affärer igen.
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Köpte en Panerai på distans av @cjne som inte kunde gjort något bättre!
Kommunikation, leverans, beskrivning, förpackning - allt var perfekt.
 
Topp