• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clark Kent

Clark Kent

Pandion
2-Faktor
Välkommen att lämna sanningsenliga omdömen över mig som köpare och säljare. Ni får gärna skriva med vad som har köpts eller sålts så att det blir mer relevanta referenser. Tack!

Träffade Clark Kent över en kopp kaffe, lite klocksnack och en affär där jag blev ägare till en jättefin Sinn Ezm3.
Har haft mycket kontakt över flera år och kan utan tvivel lämna de bästa rekommendationer.
100% GG

I detta fall var det varken ett köp eller sälj men fick hjälpen av @Clark Kent att kolla upp en klocka som jag var sugen på..detta är vad en äkta goodguy står för! Skulle lätt sälja eller köpa med denna KS:are

Sålt en ”Moonswatch”.

Snabbt, smidigt och trevligt. Clark Kent körde en bit utanför Stockholm City och hämtade klockan, mycket uppskattat.

Gör gärna affärer igen!

Tillbaka
Topp