Transaction
Basic
- Pris
- 35000
- Returpolicy
- Nej, inspektion på distans/face 2 face
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Önskar sälja min klocka Cle De Cartier (WSCL0006 - 35mm). Aldrig sett någon annan använda denna ute i det fria. USP för mig. Dock använder jag den för sällan, därav försäljning.
Föredrar hämtning i Stockholm. Dock kan varan skickas på köparens risk. Värdefrakt måste tillämpas sådant fall - ställ gärna fler frågor och be om fler bilder vid bedömning. Ingen retur tillämpas om inte det sker en inspektion face 2 face.
Cartier WSCL0006
I extremt bra skick. Service genomförd hos cartier september 2024. Kanske använd 1-2 gånger efter.
Vad ingår;
Original stålarmband
Extra blått läder armband (ej cartier)
Lådor
Cert
Cartier boken
www.hodinkee.com
Tack KS för annonsplatsen
Önskar sälja min klocka Cle De Cartier (WSCL0006 - 35mm). Aldrig sett någon annan använda denna ute i det fria. USP för mig. Dock använder jag den för sällan, därav försäljning.
Föredrar hämtning i Stockholm. Dock kan varan skickas på köparens risk. Värdefrakt måste tillämpas sådant fall - ställ gärna fler frågor och be om fler bilder vid bedömning. Ingen retur tillämpas om inte det sker en inspektion face 2 face.
Cartier WSCL0006
I extremt bra skick. Service genomförd hos cartier september 2024. Kanske använd 1-2 gånger efter.
Vad ingår;
Original stålarmband
Extra blått läder armband (ej cartier)
Lådor
Cert
Cartier boken
Hands-On: With The Clé de Cartier, An Evolution In Concept, Shape, And Functional Design (Live Photos, Pricing)
My first vintage watch was a Cartier Santos Dumont – a small, handsome, time-only yellow gold model from the 1960s model that introduced me to the wide, wide world of vintage watch research. I became fixated on this watch for a myriad of reasons, but most certainly because I knew Cartier as a...
Tack KS för annonsplatsen
Bilagor
Senast ändrad: