• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Columbus18

Har du genomfört en affär med mig här på klocksnack? Köpt eller sålt. Skriv då gärna lite kort om hur du upplevde denna!
Tack på förhand!

Sålt en vintageklocka till @Columbus18 på distans. Han betalade in till mitt konto riktigt snabbt och har på alla sätt varit en bra köpare. Trevlig och enkel att göra affär med ! Tack för affären !

Välkommen till Klocksnack - nu är det kört :)

Sålde en bulova oceanographer 666 till @Columbus18
Snabb betalning, klockan började krångla efter posten men vi kom fram till en bra lösning där båda parter blev nöjda!
Trevlig köpare! 100%GG och välkommen in i träsket

Köpt en Steinhart av @Columbus18 för 5400kr inkl. frakt.
Först hann han inte skicka klockan på avtalad datum, fine saker och ting kan hända vilket medför att man inte hinner med. Dagen efter glömde han tyvärr att skicka klockan.

Skicket på klockan var dessvärre inte enligt beskrivningen, enligt beskrivning skulle det vara spår av användning på länk och boett. Vid snabb inspektion fanns det märken i safirglaset samt på den keramiska ringen.

Till @Columbus18 försvar blev jag erbjuden att returnera klockan, väljer dock att avböja detta och behålla klockan.

Gjort flertalet begagnat affärer tidigare via de större klockgrupperna på Facebook - alltid varit nöjd och säljare/köpare har varit nöjda med mig.

Bilagor

• Columbus18 steinhart.JPG
    Columbus18 steinhart.JPG
    80.1 KB · Visningar: 10
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp