• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Corgis referenstråd

Precis gjort en bytesdeal i 25k-klass f2f med @Corgi. En mycket trevlig bekantskap och trevligt tjöt om vintage hit och dit över en kopp kaffe ☕️/te. Great guy!

Köpte en watchwinder av denne herre och är supernöjd! Mycket trevlig och rapp kommunikation, varan matchade beskrivningen och funkar klockrent (höhö). 10/10! 😊

Sålde klocka till @Corgi på distans. Allt gick hur smidigt som helst. Super trevlig kontakt och jag gör gärna flera affärer med honom. 100% goodguy!

Köpte en Oris Chronoris av @Corgi. Mitt första köp här. Klockan är i utsökt skick och var imponerande väl paketerad. Jag är väldigt nöjd med hela hanteringen!!

Köpte en Omega x Swatch av Corgi som han skickade rekommenderat, spårbart och med bra emballage. Allt gick smidigare än förväntat! GG

My first purchase on this forum and I can highly recommend @Corgi after a seamless transaction. Great communication throughout and the item arrived well packaged and in good time. A top guy who is definitely an asset to the KS community.

Hade en mycket trevlig och smidig affär med Corgi när jag köpte hans Longines Hour Angle. Hyvens kille, rekommenderas!

Tillbaka
Topp