Mattias79
Basic
- Pris
- 12000
- Returpolicy
- Ingen retur vid personligt möte, om klockan skickas kan den returneras om köparen snarast, inom en dag från uthämtning, kan peka på direkta felaktigheter i funktion. Jag vill att båda är nöjda med affären, men kan förstås inte ta ansvar för framtida funktion eller skick.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej! Jag säljer vidare denna fina Corum (ref 082.962.20) som jag köpte i december här på forumet. Klockan fungerar kanonbra och jag har inte märkt någon avvikande gång. Klockan har inga stora dings eller liknande vad jag sett, men lite swirls förstås. Fler bilder kan skickas.
Sliten box och cert medföljer, uttagen 2011. Servicehistorik är okänd. Kan skickas rekommenderat efter mottagen betalning, eller hämtas i eller kring Västerås. Jag står för fraktkostnaden. Jag sänker nu priset från 14 till 12 000, vilket i min mening är ett kanonpris. Jag finns i Goodguy-tråden och förbehåller mig rätten att endast sälja till någon med goda referenser.
Sliten box och cert medföljer, uttagen 2011. Servicehistorik är okänd. Kan skickas rekommenderat efter mottagen betalning, eller hämtas i eller kring Västerås. Jag står för fraktkostnaden. Jag sänker nu priset från 14 till 12 000, vilket i min mening är ett kanonpris. Jag finns i Goodguy-tråden och förbehåller mig rätten att endast sälja till någon med goda referenser.
Bilagor
Senast ändrad: