• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Crazybone

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt en G-SHOCK F2F till denne mycket trevliga forummedlem som jag dessutom regelbundet har trevliga klockdiskussuoner med. Kan inte annat än rekommendera honom - en Goodguy i ordets sanna bemärkelse.
 

Pettshop

Breitling
Köpte en Oris, betalade i förväg via swish, varan anlände två dagar senare och i det skick som annonserades, mycket smidigt och väldigt trevligt bemött! Kan varmt rekommendera att göra affärer med denna person.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt ännu en G-SHOCK F2F till denne ytterst trevlige forummedlem. Som alltid väldigt trevligt snack. Skulle inte tveka att göra affärer igen. En Goodguy som rekommenderas varmt!
 
S

stewart

Guest
Köpt en klocka som inte riktigt passade mej,fick skicka tillbaka och fick pengar Swishat samma dag,mycket schysst av honom att utan frågor häva köpet,det är så det borde vara alltid,jag kan utan tvekan rekommendera @Crazybone.helt klart en GG i min bok!
 
Topp