• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Curler2

Curler2 🥌

Diamant
2-Faktor
B&R Testpilot
Min good guy-tråd, det har ju faktiskt redan blivit en del penningtransaktioner här sedan jag blev KS-medlem.
Och fler lär det bli...!

Senast ändrad:
Har varken köpt eller säljt en klocka av/till Curler2, men han har fått hjälpa mig hantera en relativt stor summa pengar vid köp av passaroundklockan (Oris) och en egen klocka pga att min Swishapplikation var nere. Curler Swishade snabbt iväg pengarna till rätt mottagare efter erhållen bankinsättning. Definitivt en good guy! Har han en klocka jag vill ha ser jag absolut inga problem med att köpa från honom eller sälja till honom.

Curler2 räddade min gamla Tissot Lisboa på vilken jag lyckats bryta av det fasta bandhornet. Mycket bra kommunikation och mycket väl utfört arbete.

100% GoodGuy

Gjort en snabb, smidig affär på distans med denne herre. Alltihop fungerade kanon! Kan varmt rekommenderas som en GG!👍🏾

Tillbaka
Topp