• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cvesper

Gjort en bytesaffär på distans med @CVesper
Smidigt, väl packat, bra och trevlig kommunikation hela vägen.
100% GG som jag gärna gör fler affärer med

1CB223ED-F6F8-474F-A513-3D0423D2CD09.jpeg

Sålt klocka till herrn. Supersmidigt!

Sålde en IWC Chrono till CVesper för cash och en Seiko. Supertrevlig, svarar snabbt och allmänt proffsig. GG helt klart!

Köpt klocka på distans av @CVesper vilket funkat utomordentligt bra. Snabb kommunikation, väldigt trevlig kille och en klocka i väldigt bra skick som mer än väl levde upp till förväntningarna. Helt klart en good guy i min bok och jag skulle absolut kunna göra fler affärer med herren i framtiden.

Köpt klocka av @CVesper på distans, tillmötesgående säljare som gör det lilla extra för att man som köpare ska känna sig trygg och vara nöjd genom hela affären. Välpaketerat och med REK Extra at no additional cost. Alla tummar upp! 100% GG!

Byteshandlat med @CVesper . Trevligt snack och utomordentligt smidig hantering på alla sätt och vis. 100% Go Gubbe alla dagar i veckan!

Har gjort en bytes- och likvidaffär på distans med @CVesper i 20 tsek klassen.

Bra och jordnära dialog, bra packeterat och inga konstigheter.

Tack för denna gång!

Har nu gjort min 3:e bytesaffär F2F med denne supertrevlige KS medlem @CVesper Bytesaffär som gjordes upp med blixtens hastighet, kul.
Byte med 2 väldigt olika men trevliga klockor.
Gör mer än gärna fler bytesaffärer med dig.
Tack för affären.

Tillbaka
Topp