Måns-Ivar
Basic
- Pris
- 6.700
- Returpolicy
- Ingen retur då klockan är under garanti.
- Bilder Skickat
- Ja
Bästa Klocksnackers,
Låter min knappt använda CWC Falcon Chrono gå vidare till ny ägare. Uttagen av mig i januari 2026 och väldigt sparsamt använd sedan dess. Skulle säga att den är i nära nyskick. Klockan sitter på ett grått CWC-nato. Kommer full set med box, papper & treårigt garantibevis. Begär 6.700 för det hela.
Är dessvärre inte inne på några byten eller delinbyten. För mer info, se nedan länk till CWC:s hemsida. Notera att frakt och tullavgifter tillkommer om du beställer från hemsidan.
www.cwcwatch.com
Hojta om du har några frågor eller vill se fler bilder.
Tack KS för annonsplats och för ett pangforum!
Mvh
Måns
Låter min knappt använda CWC Falcon Chrono gå vidare till ny ägare. Uttagen av mig i januari 2026 och väldigt sparsamt använd sedan dess. Skulle säga att den är i nära nyskick. Klockan sitter på ett grått CWC-nato. Kommer full set med box, papper & treårigt garantibevis. Begär 6.700 för det hela.
Är dessvärre inte inne på några byten eller delinbyten. För mer info, se nedan länk till CWC:s hemsida. Notera att frakt och tullavgifter tillkommer om du beställer från hemsidan.
Cabot Falcon Quartz Chronograph Watch
Item code: 73895 The Cabot Falcon is a modern update of the classic CWC quartz chronograph that was designed and issued to RAF, RN, and BAF pilots in the late 90s and early 2000s. Incorporating a Swiss Ronda chronograph and domed sapphire crystal, along with round pushers and classic...
Hojta om du har några frågor eller vill se fler bilder.
Tack KS för annonsplats och för ett pangforum!
Mvh
Måns