- Pris
- 3000
- Returpolicy
- Retur av vilken anledning som helst inom 24h från mottagande. Köparen bekostar då frakt tillbaka. Och återfår själva köpes priset efter jag besiktigat klockan så inget har hänt.
- Bilder Skickat
- Ja
jag bumpar min annons från i somras. Klockan återigen till försäljning. Inte använd sedan i juni.
Idag kostar de 299 pund, 3697kr plus frakt/ tullavgifter från UK. Eller så köper du denna
Säljer min CWC g10.
Det är kvarts varianten med safirglas, datum och 200M wr.
Jag köpte denna från CWC i England i Februari 2020, Jag betalde 319 pund för att få den till Sverige. Vilket för mig då blev 3780kr ungefär. Sen tillkom tullavgift eller vad det heter men minns inte hur mkt det var.
Bra använt skick, inga repor (förutom ett litet märke på höger bandhorn, se bild) eller dings.
kommer på original nato. Har använt den på företrädesvis andra Naton så originalet är i bra skick.
kommer i medföljande papplåda, ingen plåtlåda på denna.
kan avhämtas i södra Halland eller skickas på köparens bekostnad.
Betalning via swish.
Närbild på nån form av repa i beläggning. Syns svagt, hade inte sett den tidigare. Känns ej med nagel.
Idag kostar de 299 pund, 3697kr plus frakt/ tullavgifter från UK. Eller så köper du denna
Säljer min CWC g10.
Det är kvarts varianten med safirglas, datum och 200M wr.
Jag köpte denna från CWC i England i Februari 2020, Jag betalde 319 pund för att få den till Sverige. Vilket för mig då blev 3780kr ungefär. Sen tillkom tullavgift eller vad det heter men minns inte hur mkt det var.
Bra använt skick, inga repor (förutom ett litet märke på höger bandhorn, se bild) eller dings.
kommer på original nato. Har använt den på företrädesvis andra Naton så originalet är i bra skick.
kommer i medföljande papplåda, ingen plåtlåda på denna.
kan avhämtas i södra Halland eller skickas på köparens bekostnad.
Betalning via swish.
Närbild på nån form av repa i beläggning. Syns svagt, hade inte sett den tidigare. Känns ej med nagel.
Bilagor
Senast ändrad: