• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad CWC GS Sapphire

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Pris
2650
Returpolicy
Nej - garanti finns
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en CWC GS Sapphire i nyskick. Jag köpte den av första ägaren för en vecka sedan men då för mycket nytt kom in samtidigt får denna lämna. En uppdaterad version av den klassiska G10 - denna har dock safirglas, skruvad krona och en WR på 200m.

Klockan brukar vara slut hos CWC, men när den finns i lager så går den loss på 270 pund om inte jag misstar mig (sedan tillkommer även 50 pund frakt + 25% importmoms, vilket gör att den allt som allt landar runt 5000).

Går läsa mer om klockan här:

Klockan är som sagt i nyskick (se bilder) och uttagen av CWC i slutet av augusti 2022. Därmed finns cirka 2 år och 9 månaders garanti kvar.

Klockan kommer ”full set” med allt som syns på bilden. Den sitter på ett original nato från CWC, men slänger även med två stycken extra nato samt två perlon (varav ett har fått riktigt dålig behandling av mig som synes).

Byten ej intressanta om inte det är en Tissot PRX 35 i blått. Då blir det ett byte rakt av förutsatt att Tissoten är i fint skick och fullset.

Swish is king. Spårbar och försäkrad frakt ingår i priset annars kör vi F2F i Sthlm.

IMG-4449.jpg


IMG-4451.jpg
IMG-4450.jpg
IMG-4452.jpg
IMG-4453.jpg
IMG-4454.jpg
IMG-4455.jpg
 
Topp