• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad CWC GS2000 "Issued"

Säljer en CWC GS2000 som är issued till RAF.

Klockan är i toppskick och nästintill oanvänd, den är utplockad mars 2013 och ligger således fortfarande under CWCs 3 års garanti.

Klockan var nere hos Silvermans i September där den fick sig en genomgång samt nytt batteri som ska räcka 3 år framöver, papper finns på detta.

Till klockan medföljer: box, instruktionsfolder/garantibevis och papper på batteribyte.

Jag köpte klockan från den första ägaren som är major i FM, han köpte klockan på en Nato-bas i Afghanistan när han tjänstgjorde där.
finns tyvärr inga papper som styrker hans historia, jag har dock kollat upp referenser han gav mig som visar att han är vem/vad han utgav sig för att vara.

Pris: 1400 ink frakt inom Sverige. SÅLD!
Retur enligt ök.
IMG_0804_zpse3davzv4.jpg

IMG_0799_zpsnr2pjtee.jpg

IMG_0805%201_zpsjtpfxw0g.jpg


Vänliga hälsningar
Johan
 
Senast ändrad:
Topp