Kommer du köra 20st igen?Alltid quartz.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer du köra 20st igen?Alltid quartz.
3K. Inget som KS var inblandade i.Vad låg priset på när ni gjorde 2.0 . Har länge funderat på att köpa en Doxa och ha som en beater/sommar/semester klocka, men priserna springer iväg. En limiterad CWC KS vore ett betydligt roligare val!
Nej det kommer bli fler. Nu svarar jag inte på fler frågor om 3.0-projektet. Mer info kommer längre framKommer du köra 20st igen?
Ok! Då är det inte bara julafton som man längtar till då.3K. Inget som KS var inblandade i.
Nej det kommer bli fler. Nu svarar jag inte på fler frågor om 3.0-projektet. Mer info kommer längre fram
+1Signa upp en till mig också!
Cool! Vilket nr har du?Här är en
Det är 006 - toolklocks-nörd som jag är så känns den helt rätt.Cool! Vilket nr har du?
Absolut! Den perfekta klockan är inte framtagen än så jakten fortsätter.Hittade igen denna tråd när jag drömde mig bort och letade runt i CWC-tråden @Jaggis blir det en 3.0 när Covid dragit förbi månne?
Då suktar jag vidare, men tills dess, om någon vill flippa sin tactical diver, hojta till i PM!Absolut! Den perfekta klockan är inte framtagen än så jakten fortsätter.
Passa på nu!!!Då suktar jag vidare, men tills dess, om någon vill flippa sin tactical diver, hojta till i PM!
Ekonomi är inte tillåtande just nu blev uppgraderad barnvagn som hamnade högst på prioriteringslistan ;-)Passa på nu!!!
Avslutad - CWC FD Tactical Diver
CWC FD LE Tactical Diver 4500kr Limiterad till 20ex och detta är nr 006. Tillverkad 2018. Liten prick i glaset mellan 9 och mitten, syns på bilden. Ena bandstiftet minimalt krökt, inget man kan se när klockan sitter på ett band(nästan inte annars heller?) i övrigt inget att anmärka på. Byten...klocksnack.se
Grattis! Bra valNr 19 har fått ny nöjd ägare .
Bravo!Nr 19 har fått ny nöjd ägare .