• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

d@ke

d@ke

Cartier
Du som dealat med mig d@ke, eller David som jag egentligen heter, är välkommen att lämna feedback här i tråden.

/David
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte en Seiko SKX009 av David,
Snabb leverans, inget tjafs och en allmänt trevlig kille att göra affär med. 110% Goodguy :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en Skx009 i mkt bra skick, precis som utlovat och snabb rek leverans. Trevlig kille och absolut good guy :)
 

olleth

Breitling
Har køpt en SNK803 av David. Instämmer med tidigare talare, 100% good guy. Leveransen och skicket var precis som utlovat.

//Olle
 

Freddie L

Panerai
Köpte en Omega av David. Nej, en Seiko var det ju förstås! :)

Smidig affär! Snabbt postat, bra packat, skick som utlovat. Goodguy, helt enkelt!
 

ML321

Omega
Instämmer med övriga - David är en good guy! Har precis köpt en Seiko Landshark och jag är supernöjd! Snabb leverans, väl förpackad och trevlig kommunikation - allt funkade kanon! Skulle absolut göra affär igen!
 

sockersmulan

Breitling
Köpte en Sandoz Vintage Submariner Quartz 36 mm, och köper gärna mer från honom.
Trevlig kille, tillmötesgående, hjälper till!
Kort och gott, en Goodguy, kan varmt rekommendera honom till andra.
 
Topp