Låter lovandeJag ska kolla om jag kan anordna nått nästa vecka då min pappaledighet drar igång
I så fall blire nog skelett modellen på länk som gäller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter lovandeJag ska kolla om jag kan anordna nått nästa vecka då min pappaledighet drar igång
I så fall blire nog skelett modellen på länk som gäller![]()
grymt! Lägg till rösten på röst poleKlocka 3. Jag e på
Fanns ingen när jag skrev, har röstat nu dockgrymt! Lägg till rösten på röst pole![]()
Märkte detFanns ingen när jag skrev, har röstat nu dock![]()
Nu finns det även en röstpole! Och ja det går att rösta på alla om det nu inte spelar någon roll för en![]()
Givet, jag är på@Sistakvarten kom igen!![]()
Kungen!Givet, jag är på![]()
Enkelt förklarat. Alla delar på priset. Klockan skickas runt till alla som betalat för den (oftast en vecka) därefter så lottas den ut och en glad vinnare får klockanHur funkar det med passaround, har inte riktigt koll. Skulle gärna vara med men vill veta vad man ger sig in på och vad som gäller
Enkelt förklarat. Alla delar på priset. Klockan skickas runt till alla som betalat för den (oftast en vecka) därefter så lottas den ut och en glad vinnare får klockan