• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagen är här! Avresa mot en av graalerna om en timme!

acce1999

Patek
2-Faktor
Ska du ha någon nytta av den där, får du allt lov att boka en resa söderut. Maldiverna kanske. Bra dykvatten där, har jag hört.

Hur blir det nu förresten? Blir Submarinern finklockan med sitt guld och APn busklockan på sitt gummi?

För övrigt känns det som om Rolex är lättare att uttala än Audemars Piguet. Men somliga skulle nog säga att det är AP-enkelt... :D

(Är ju lätt att bli lite larvig i påverkan av alla öppningstrådar. Man smittas ju av glädjen, helt enkelt.)

Enjoy!

A
 
Ska du ha någon nytta av den där, får du allt lov att boka en resa söderut. Maldiverna kanske. Bra dykvatten där, har jag hört.

Hur blir det nu förresten? Blir Submarinern finklockan med sitt guld och APn busklockan på sitt gummi?

För övrigt känns det som om Rolex är lättare att uttala än Audemars Piguet. Men somliga skulle nog säga att det är AP-enkelt... :D

(Är ju lätt att bli lite larvig i påverkan av alla öppningstrådar. Man smittas ju av glädjen, helt enkelt.)

Enjoy!

A


Maldiverna får sparas tills giftermålet ;)

Jag har ännu inte fattat detta vitala beslut men just nu känns det som att APn blir min vardagsklocka :eek:
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till en jätte fin klocka, Divern är nog den enda som sitter säkert i min samling just nu...

Divern fungerar till små handleder, till och med jag tycker den känns "lagom" på mina fröken handleder! :)

Mvh
Micke E
 
Topp