Ekberget
Silver
Dom är fina men hur är länken?? Vågar inta köpa 5a med integrerad pga tidigare erfarenheter av horribel länk. Blir lite klurigare o byta ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är fina men hur är länken?? Vågar inta köpa 5a med integrerad pga tidigare erfarenheter av horribel länk. Blir lite klurigare o byta ut...
SL- blå detaljer för S.L
Äntligen någon som uppskattar min omsorg för detaljer!SL- blå detaljer för S.L
Äntligen någon som uppskattar min omsorg för detaljer!
Nja, är ju i Stockholm och här vet folk bättre än att titta på varandra i kollektivtrafiken.Inga konstiga blickar från dina medtrafikanter om att du står och tar "konstiga bilder" ungefär vid samma tidpunkt varje dag?
Det måste ju i stort sett vara samma snubbar som väntar på tuben.
London - Stockholm, ganska lika avseende etikett i kollektivtrafiken:Nja, är ju i Stockholm och här vet folk bättre än att titta på varandra i kollektivtrafiken.
Nån utsocknes på tillfälligt besök kanske reagerar...
Ja dom har väl vikta länkbitar o rätt bråkiga o få ur. Minns jag fick hamra lite våldsamt..Skulle inte säga att länken är horribel, snarare helt ok. Minns att den var rätt knepig att korta dock. Har tyvärr ingen erfarenhet av Seiko 5 länkar utöver denna.
Lite enklare att hitta ersättningslänk med rätt luggmått om man slipper den integrerade...Alla länkar på Seiko 5 är horribla.
Ja dom har väl vikta länkbitar o rätt bråkiga o få ur. Minns jag fick hamra lite våldsamt..
Min "gnisslade" typ på handleden hehe. Va lite jobbigt. Den kanske va för ren helt enkelt.