Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åhhh. Nu blev jag sugen på att plocka fram mitt gamla Gameboy och se om det funkar. Perfekt pyssel under julledighetenG och G![]()
Det tycker jag absolut att du ska göra, det är ju galet roligt för oss som vuxit upp med det. Här är en gammal bild på mig med Casio och Gameboy.Åhhh. Nu blev jag sugen på att plocka fram mitt gamla Gameboy och se om det funkar. Perfekt pyssel under julledigheten![]()
Coola killen och med asiatisk klocka oxåDet tycker jag absolut att du ska göra, det är ju galet roligt för oss som vuxit upp med det. Här är en gammal bild på mig med Casio och Gameboy.Tror att det är 89-90.
![]()
Fassen va coolt att du lyckats ett game&watch fotoDet tycker jag absolut att du ska göra, det är ju galet roligt för oss som vuxit upp med det. Här är en gammal bild på mig med Casio och Gameboy.Tror att det är 89-90.
![]()
Haha, lite roligt foto faktiskt!Fassen va coolt att du lyckats ett game&watch foto
Hade oxo GB dessutom belysningsramen så jag kunde spela BugsBunny på natten![]()
Klumpig var denHaha, lite roligt foto faktiskt!
Den ramen skulle jag vilja ha idag, ägde aldrig någon sån vad jag minns.
Men sjuuukt snyggt!Klumpig var den![]()
![]()