• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Asiatiska klocka-tråden!

Chuck

Patek
2-Faktor
Dagens Asiat och hela veckans för den delen. Bandet har redan påbörjat en patineringsprocess
DA0E97DE-C3AC-4385-A3AE-1D373AA7C0B3.jpeg
856451E8-B623-4C60-AA90-43960731858B.jpeg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Hade inte den där fula 5-loggan varit på tavlan hade jag lätt betalat 8-10.000 för denna klocka

Haha Denna då själv sugen på uppgradera!

@tråden finns denna här?
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Snyggt @Fliegerchronograph🚁 !

Dessvärre gjorde jag ett fatalt misstag och sålde min Willard förra året..
Kan sakna den ibland då den varit en perfekt Exitwatch.

Vill nästan påstå att SLA033 är världens coolaste klocka på totalen. För oss som varit med ett tag och plöjt ”allt”, oavsett wrist size. Hade passat Tim Mosso perrfa!
Inteesset är nästan på botten these days och skulle jag kasta in handuken för gott, är Willy en ultimat grande finale
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Check @Chuck?

F90BEADE-6380-4AC2-8CAF-F88653BA8B53.jpeg


Vill nästan påstå att SLA033 är världens coolaste klocka på totalen. För oss som varit med ett tag och plöjt ”allt”, oavsett wrist size. Hade passat Tim Mosso perrfa!
Inteesset är nästan på botten these days och skulle jag kasta in handuken för gott, är Willy en ultimat grande finale
Håller med till 100%
Så satans snygg klocka. Och oerhört fint foto @Fliegerchronograph🚁
 
Topp