Merry 62mas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Kom den på länken? Original?Välkommen hem ,min nya sportsmatic ,såååå nöjd med skicket .
Tack ??nä inte original länk tyvärrGrym! Kom den på länken? Original?
Spelar väl kanske inte nån roll när det ser så bra ut!Tack ??nä inte original länk tyvärr
Otroligt charmiga klockor du har. Hoppas du langar upp ett stort gruppfoto vid tillfälle.
Tackar. Ska se om jag inte kan få till något när man ändå är ledig några dagar.Otroligt charmiga klockor du har. Hoppas du langar upp ett stort gruppfoto vid tillfälle.
Galet bra den där.Findykaren 6215-7000 idag.
Den där är ju najs. Det var en exakt sådan som fick in mig i seikoträsket fast i guld, silver är ju dock mycket snyggare.Välkommen hem ,min nya sportsmatic ,såååå nöjd med skicket .