• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Asiatiska klocka-tråden!

Kettil

Vacheron
2-Faktor
SARG 009; budget field watch. Bang for the buck..:)
IMG_4858.jpg
IMG_4853.jpg
 

Gverra

Omega
Köpte min älskade Samurai ny för nio år sedan (den kostade 295 USD ny då). Användes flitigt (dök t.o.m. med den) fram till kanske 2012 då den blev liggande. Lyckades igår kväll fixa det ett problem med spännet så nu är den tillbaka på länk (vågar knappt visa det Zulu-band som den satt på i säkert fem år) och min handled.

NdKGDNK.png
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Köpte min älskade Samurai ny för nio år sedan (den kostade 295 USD ny då). Användes flitigt (dök t.o.m. med den) fram till kanske 2012 då den blev liggande. Lyckades igår kväll fixa det ett problem med spännet så nu är den tillbaka på länk (vågar knappt visa det Zulu-band som den satt på i säkert fem år) och min handled.

NdKGDNK.png
Kul! Inte så ofta man stöter på en vit samurai!
 

ConElPueblo

Panerai

Plockade nyss upp från posten. Otroligt fint skick på urtavlan, men kronografen nollställer inte helt perfekt. Känns lite för bra skick för att inte ha AM delar i sig men jag är kär :)

Jeg har også lige fået post!

DSC_0459.JPG


Bell-Matic ref. 4006-6010 i nærmest nyskick - lidt skrammer på glas, men boett og tavla er næsten perfekte, og alarmen lyder fantastisk! Utroligt som et ur på 47 år kan holde sig så godt :heart:
 
Topp