Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym länk!
Kul! Inte så ofta man stöter på en vit samurai!Köpte min älskade Samurai ny för nio år sedan (den kostade 295 USD ny då). Användes flitigt (dök t.o.m. med den) fram till kanske 2012 då den blev liggande. Lyckades igår kväll fixa det ett problem med spännet så nu är den tillbaka på länk (vågar knappt visa det Zulu-band som den satt på i säkert fem år) och min handled.
Vad är det där för modell? Väldigt snygg.
Den är från Beijing watch factory. Modellnummer B078201445SVad är det där för modell? Väldigt snygg.
Plockade nyss upp från posten. Otroligt fint skick på urtavlan, men kronografen nollställer inte helt perfekt. Känns lite för bra skick för att inte ha AM delar i sig men jag är kär
Riktigt fin! Funkar alarmet?Jeg har også lige fået post!
Bell-Matic ref. 4006-6010 i nærmest nyskick - lidt skrammer på glas, men boett og tavla er næsten perfekte, og alarmen lyder fantastisk! Utroligt som et ur på 47 år kan holde sig så godt
Riktigt fin! Funkar alarmet?
Kul att höra. Fick leka med en Bellmatic förra veckan, alarm-funktionen var skit kul!Rigtigt godt!
Blev positivt overrasket - havde kun hørt, at den var tarvelig, men jeg gillar den!