• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens Asiatiska klocka-tråden!

Med Padi i Östberlin.
IMG_9267.JPG

2 x pepsi idag. Hade faktiskt inte tänkt skaffa en till 7548a pepsi (på ett tag åtminstone) men den hade något som såg ut som ett Z199 så jag chansade. Visade sig inte vara ett Z199 utan ett vintage Bambi (Japansk tillverkare) som sitter bra som fan på 7548an, nästan så att en kan tro att den gjordes som AM-länk till 7548an när det begav sig. Nöjd trots att det inte var ett Z199, då har jag en rassellänk till min skrot SKX009a i alla fall.

IMG_1761.JPG
IMG_1772.JPG

IMG_4902.JPG

Mombai special

Baksidan säger visserligen 7019-5220 men jag köpte den egentligen för tavlans skull med tanke på en Milgauss mod. Överraskande nog går klockan, har ett slimmat case och kom på ett hyggligt läderband. Den kan få vara med ett tag så här tills dygnet har de 36-48 timmar som behövs för alla projekt.

IMG_4902.JPG

Mombai special

Baksidan säger visserligen 7019-5220 men jag köpte den egentligen för tavlans skull med tanke på en Milgauss mod. Överraskande nog går klockan, har ett slimmat case och kom på ett hyggligt läderband. Den kan få vara med ett tag så här tills dygnet har de 36-48 timmar som behövs för alla projekt.

Den är nog dock fake dessvärre (kan inte tänka mig något annat tyvärr)...

Tillbaka
Topp