• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens fråga!

Vad är dina klockor värda idag? Gör detta anonymt..

  • 1-999 kr

    Röster: 1 0.9%
  • 1000-9999 kr

    Röster: 13 11.7%
  • 10000-19900 kr

    Röster: 12 10.8%
  • 20000-29900 kr

    Röster: 10 9.0%
  • 30000-49900 kr

    Röster: 19 17.1%
  • 50000-99999 kr

    Röster: 21 18.9%
  • 100000-199999 kr

    Röster: 17 15.3%
  • 200000-499999 kr

    Röster: 9 8.1%
  • 500000-999999 kr

    Röster: 4 3.6%
  • 1000000-

    Röster: 5 4.5%

  • Totala väljare
    111
  • Enkät stängd .
C

Crowolf

Guest
Tänker du på 'God Kille'-tråden?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Det ifrågasattes aldrig om att medlemmar hade dyra klockor, snarare att folk tyckte till som inte hade dyra klockor.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Fast det var det inte, 10000 var siffran som han ansåg att de flesta inte hade haft en klocka som var dyrare än. Hur han nu vet detta om han är helt ny här på forumet


Ja, då kan man ju dra slutsatsen att det är i hans ögon är "billigt" och då bör man inte tycka till. Vad han tycker är dyrt är fortfarande oklart.
 
C

Crowolf

Guest
Nej, inga dyra klockor.....ÄN! Har inget emot att folk har dyra klockor och kommer själv hoppa på ett och annat finklocksrace så småningom.
Eurenius kommentar fick upp mina ögon på att Rod i princip säger att man ska hålla käften om man 'bara' har klockor för under 10k. Däremot menar jag inte att jag upplevt samma stil från någon annan här på KS.
 

David

Bödeln
Fast det var det inte, 10000 var siffran som han ansåg att de flesta inte hade haft en klocka som var dyrare än. Hur han nu vet detta om han är helt ny här på forumet

Vem anser, och var? (EDIT: hittade nu, håller med, ser inte hur det ens är relevant.) Generellt är min uppfattning från KS-GTG:er i alla fall att det räcker att de första sex eller sju dyker upp med en klocka på varje handled så har inköpspriset passerat miljonen.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Nej, inga dyra klockor.....ÄN! Har inget emot att folk har dyra klockor och kommer själv hoppa på ett och annat finklocksrace så småningom.
Eurenius kommentar fick upp mina ögon på att Rod i princip säger att man ska hålla käften om man 'bara' har klockor för under 10k. Däremot menar jag inte att jag upplevt samma stil från någon annan här på KS.


Det var min känsla också. Men hur det kan leda till att det skulle ha ifrågasatts att medlemmar har dyra klockor förstår jag inte.
Ber om ursäkt om jag har trampat på ömma tår.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Kul fråga, då jag själv brukar ha lite koll på mitt egna innehav. Nu får vi ju även se vad alla KS:are har tillsammans, vilket är lite kul, då den frågan har försökt utrönas i någon tidigare tråd.
 
Topp