- Pris
- 200
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Swatch Skin Chrono SUYB117 World Talk från 2008. Ca 37,5 mm exklusive krona och knappar. Ca 6,6 mm tjock. Helt i plast. Vet inte hur man ska tolka märkningen på bandet men det ser ut som en kombination av plast och riktigt läder. Det är lite kortare än de brukar vara. Det funkar på min handled som är ca 19 cm men inte mer. Ganska fint skick men det finns en del bruksspår på både klocka och band. Nytt Energizerbatteri juni 2025. Inga tillbehör eller papper.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Pris: 350 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Pris: 350 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Dagens Industri. Pläterad fulmetallboett, mineralglas. Ca 33,5 mm utan kronan. Det finns en del bruksspår men överlag bra skick. ETA-verk som fick ett nytt Energizerbatteri juni 2025. Originalband, inga andra tillbehör. Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Pris: 200 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Gul barnklocka, hyfsat fin men det finns små bruksspår på boetten och ett par repor och små nagg på glaset. Mellanboett i stål, bakboett i titan, mineralglas. Miyotaverk som fick ett nytt Energizerbatteri juni 2025. Ej provtryckt i samband med det. Inga tillbehör.
Pris: 120 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Pris: 120 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Lite av ett mysterium men ser ju fotbollsrelaterad ut. Tuppen är inte maskoten för FIFA World Cup 1998 så jag gissar att det kanske var landslagets eller det nationella förbundets maskot? Fransmännen gillar ju sina tuppar. Google Lens hittade en massa andra franska tuppar åt mig men inte den här. Någon tysk koppling finns också i form av den lilla flaggan och Atego-loggan. Det är en lastbilsmodell från Mercedes som introducerades 1998. Oanvänd med plast kvar på glaset. Nytt Energizerbatteri december 2024. Kommer i en skamfilad originalförpackning. Inga andra tillbehör eller papper ingår.
Pris: 200 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Senast ändrad: