• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Tror inte Skultuna gjort nåt fulare, ever, faktiskt! :nailbiting:
2C3E0974-1704-46F5-BB29-6CDFF666DADC.jpeg

Bild ”lånad” från www

Såg ut som denna nästan:
img_1746-jpg.424201

Isf är det en bra lot

Hade varit kul och inte heeelt omöjligt. Måste vara fake, känns som plast...
Värst vad hårda fyndkriterier ni har.. Tycker 1k för en city är ett fynd. Särskilt om den är issued såklart. Om Atlantic är i stål är den väl värd typ 1k själv. Att dem skulle missa en äkta breitling är ju typ lika sannolikt som att få storvinst på triss...

Dum fråga - som kanske blottar min okunskap både kring LCD-displayer och Breitling...

Jämfört med andra Aerospace, Emergency, etc - som har ljusa siffror mot mörk bakgrund - så verkar den på bilden ha ljus bakgrund på displayerna.

Är det bara så det blir när den tappar all batterispänning, kanske?

Jag tror det är en Bratte, vore skoj :)

Tror också på äkta. Team 60 känns som en mupp modell att kopiera, och som @Aurum säger så kan den nog kännas (och se ut) som en kopia för någon.

Tänker också i de banorna. Plus om city är militär, så finns det en röd tråd.

Tror Breitlingen är en bättre deal än Cityn.
Om den är äkta är det ju helt stört häftigt även om jag tycker Emergency är ful.. ;)
Ska försöka tro den är fake trots era tankar så jag inte blir besviken över ngt jag egentligen är nöjd med :)
(tycker också Breitlingloggan är vit på min men guldig på den äkta)
Edit: Nu börjar jag granska såklart och förutom färgen så är även lcd-displayerna mindre. Så kan väl rimligen inte vara äkta?

Edit 2: Fan nu får jag upp bilder av klockor som kan köpas om den är äkta... Inte bra...

Senast ändrad:
Om den är äkta är det ju helt stört häftigt även om jag tycker Emergency är ful.. ;)
Ska försöka tro den är fake trots era tankar så jag inte blir besviken över ngt jag egentligen är nöjd med :)
Edit: Nu börjar jag granska såklart och förutom färgen så är även lcd-displayerna mindre. Så kan väl rimligen inte vara äkta?

Edit 2: Fan nu får jag upp bilder av klockor som kan köpas om den är äkta... Inte bra...
Om den mot förmodan är äkta, så måste du ju självklart behålla den (iaf ett litet tag)! :)

Alla bör ha en klocka i sin låda som sticker ut helt från deras röda tråd, den där vore perfekt för dig!

Tråkigt att bara se pengar...

Om den mot förmodan är äkta, så måste du ju självklart behålla den (iaf ett litet tag)! :)

Alla bör ha en klocka i sin låda som sticker ut helt från deras röda tråd, den där vore perfekt för dig!

Tråkigt att bara se pengar...
Visst men jag kan nog inte bära en bamsestor Breitling.... Kan nog komma på 100 klockor jag hellre har :)
Men visst är den väl kul att ha en stund.

Köp en snygg jacka och keps som du tar på dig så att klockan känner sig välkommen!
3452515F-3C31-4B52-96CB-4ADA51CC6256.jpeg
C315BD0E-274F-47A5-8349-022C39CDDAF9.jpeg

Tillbaka
Topp