Värdetransport?![]()
![]()
Efter ett par dagar med Bolmen kände jag en stor längtan efter något färgglatt och valet föll på Doxan som trängde ut den svarta för sista gången.
Förbereder Bolmen för vidare transport till @Dr Puh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värdetransport?![]()
![]()
Efter ett par dagar med Bolmen kände jag en stor längtan efter något färgglatt och valet föll på Doxan som trängde ut den svarta för sista gången.
Förbereder Bolmen för vidare transport till @Dr Puh.
![]()
Dussinklocka deluxe från tidigare idag.
Hatar datorer
![]()
![]()
Allt som är uppbyggt av datakomponenter oavsett märke kan strula BIG TIMEBah! Vad kan gå fel med Apples grejer![]()
Bah! Vad kan gå fel med Apples grejer![]()
Tagen med en Xperia XZ, älskar att mobilen är vattentät. Dock blir den snorhal när den är blöt, väldigt lätt att den blir fiskmat...
Islaywhisky är (nästan) det enda jag dricker i alkoholväg, förutom nån sup brännvin till ex midsommarsillen eller ett par Carlsberg Hof till grillkvällarna.Dags att prova Bowmore Black Rock. Ingen stor fantast av Islaywhisky, men den här var rätt OK faktiskt.
![]()
Ny speedy? GrymtIngen pigg idag, i säng 0130, sen klockleverans, upp 0600, ha en fin dag KS![]()
![]()
Tack, precis avplastad....Ny speedy? Grymt![]()
det kanske inte är så ofta apples prylar krånglar, men gör dom det så gör de det med beskedBah! Vad kan gå fel med Apples grejer![]()
Och när deras prylar generalstrular, då MÅSTE man ha Apples hjälp, för dyra pengar. För deras prylar kan man inte blåsa ur och starta själv...det kanske inte är så ofta apples prylar krånglar, men gör dom det så gör de det med besked
precis, det är lättare att reparera en rymdstation än att få en strulande applepryl att fungera.Och när deras prylar generalstrular, då MÅSTE man ha Apples hjälp, för dyra pengar. För deras prylar kan man inte blåsa ur och starta själv...
Surväder, med andra ord!God morgon mina vänner!
Har bytt klocka och tittar ut mot dimma och -7 grader.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alldeles korrekt!Surväder, med andra ord!
Gaaaahhh!!Ja vad ska man säga!? Är huvudet dumt får kroppen lida!![]()
Trevlig det inte var något dyrt ur!![]()
Surväder, med andra ord!
Alldeles korrekt!
Något som du väl har förträngt nu!
Häftig lillkrabba fö!![]()