• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens klockbaksida

Borde kanske postats igår. 58 år senare på dagen då den avgörande matchen i Berlin slutade 2-1 till Schweiz, och Sveriges VM-drömmar gick i kras...
http://callerockbackssport.blogspot.com/2008/09/vm-kval-i-fotboll-blev-till-krig-mellan.html?m=1
20191113_111331.jpg

Det finns klockor jag sålt för att jag inte klarat av baksidan, och det finns klockor jag behållit pga baksidan, men denna är den enda jag köpt pga baksidan
9B5000E2-8F70-4259-8CAF-4E7358BF2BC2.jpeg

Eller nåja. Jag letade billig beater och valde mellan den och DW5600 (lånad bild nedan)
04478B58-5DDA-47FA-B9CD-B37274B624B8.jpeg

Riktigt fin! Är det ett begränsat antal, eller har alla i den serien sådan utsmyckning? Är det Frankfurts silhuett?

Tack ❤️ den är inte gjord i begränsad och Precis som du skriver är det Frankfurt, Tysklands finanshuvudstad, man ser i siluetten. Därav hyllningen Finanzplatzuhr. Att märket Sinn kommer från Frankfurt gjorde denna ännu mer spännande för mig. Helt klart en baksida man kan stirra på ett tag.

Tillbaka
Topp