Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minerva 13-22 kronografverk från 1940-talet som grund, vilket Panerai uppdaterat och handfinisherat.Väldigt vackert! Vad är det för urverk Panerai använder här?
Otroligt vackertMinerva 13-22 kronografverk från 1940-talet som grund, vilket Panerai uppdaterat och handfinisherat.
Sälj den till mig... tackGP Laureato 38mm
Ball! Vad äre för dinka?Inte dagens, men 1 klockbaksida från samlingen
Det är en kustom-Vostok som @Von satt ihop. Locket är special, jag beställde det via en av de ryska handlarna. (Designen lånade jag från nätet, förvisso open source)Ball! Vad äre för dinka?
Riktigt schysst! Trots att jag tycker vostok är lite fulcoola så har jag inte ägt någon ännu, får bli ändring på detDet är en kustom-Vostok som @Von satt ihop. Locket är special, jag beställde det via en av de ryska handlarna. (Designen lånade jag från nätet, förvisso open source)
Jag behåller den helst... TackSälj den till mig... tack
Förstod att så förmodligen var fallet. Skadar inte att frågaJag behåller den helst... Tack
Det är fler som frågat, och det är klart man ska Den här har jag dock för ambition att behålla. Den införskaffades vid en milstolpe i livet, så det är mycket förknippat med den.Förstod att så förmodligen var fallet. Skadar inte att fråga
Får tråla på nätet efter liknande ref. Ser du något prisvärt så får du gärna PMa (eller om du bestämmer dig för att sälja )
Inhouse kronografurverk cal. 69375 kom visserligen 2017, men kul att de släppt ännu flerJaha, då har IWC till slut knåpat ihop ett eget kronografverk. Ganska snyggt tycker iallafall jag.
Trevlig helg allihopa!
Fin - men du är sen på bollen. Min Portugieser Classic IW390404 från 2014 har ett inhouse kaliber 89361. Tror inte den var först heller faktisktJaha, då har IWC till slut knåpat ihop ett eget kronografverk. Ganska snyggt tycker iallafall jag.
Trevlig helg allihopa!
InstämmerUngefär lika kul att titta på baksidan på den som torkande färg..
Färgen är iaf fin