Det är årtals och -månadsindikering för när nästa batteribyte förväntas. Vid byte gör urmakaren ett litet märke vid nästa förväntade batteribyte.Snygg!
Fyller graderingen någon funktion? Misstänker att så är fallet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är årtals och -månadsindikering för när nästa batteribyte förväntas. Vid byte gör urmakaren ett litet märke vid nästa förväntade batteribyte.Snygg!
Fyller graderingen någon funktion? Misstänker att så är fallet?
Tog av klockan för att kolla baksidan och fota - upptäcker då att jag lyckats få in choklad (???) mellan handleden och klockstackaren.
Synd att du inte tog en bild före rengöring.
Blanka klockor i nyskick kan man ju se i uraffären.hm, ja, skulle ha tagit en före-bild... Men tyckte inte att den var respektabel
Blanka klockor i nyskick kan man ju se i uraffären.
Lite nyfiken på hur det går till så jag ser fram emot en rapport.Det kommer med all säkerhet hända igen, lovar att posta en bild då!
Dekorerat Citizen cal 9012
Tackar!Vad är detta för klocka? Känner igen den, riktigt fin!
Japp.Tråden kan låsas nu.
Ser lite smutsigt ut, u dirty boyTråden kan låsas nu.
Ser lite smutsigt ut, u dirty boy
Vet inte om det funnits någon ren, men här försökte jag få fram lite baksideporr:
https://klocksnack.se/threads/proveniens-och-vackra-gravyrer.5467/#post-84894
Här har duEn sån här tråd borde ha en "gilla alla inlägg" knapp. Vadfan... alla ser ju helt vansinnigt bra ut!
Mera panerai please
Eller inte, haha. En fälg liksom. (sorry)Här är min Breitling for Bentley 6.75, kanske coolaste baksidan någonsin.
Man undrar ju hur det blir en WR på 459m. Har man tryckt den tills den gått sönder och därefter valt en procentuell kvot på det eller bygger det på ett annat mått som omvandlats till meter... ( Sjöö Sandström )Dykare med platt baksida, sitter riktigt gött på armen.
[img=]http://lh5.ggpht.com/-Zojl2mxvt6w/VPd8Fe6c9-I/AAAAAAAADYA/iyGhikQtgjQ/s680/DSC_0014%25257E2.jpg[/img]