En sleten certina , men ändå charmig ! Den satt iof inte på Nato , låg lös bland andra skräp klockor 
Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk

Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så fel det kan bli ibland MacRulez4ever det finns redan en tråd för detta.
https://klocksnack.se/threads/dagens-loppis-fynd.6389/
Edit: to late![]()
Igår hittade jag denna Omegarova, med tillhörande kedja, liggandes i en liten papplåda.
I bottnen på lådan låg ett litet kuvert. Öppnade kuvertet när jag kom hem och där låg ett servicekvitto från 2013 07!
Klocka och kedja i 800 silver.
Tavlan i emalj är perfekt. Även guldvisarna perfekta.
Den har nu tickat i 20 timmar. -1 sekund!
Nu återstår bara en polering av boetten.
Säljaren ville ha 100:-, jag prutade inte.Ser nu att jag hamnade inte i den tråd jag tänkt. Men detta duger.
Trevligt fickur
Finns det något intresse för fickur? Jag har två som bara ligger och samlar damm, har inget intresse av dem själv direkt.
dessvärre inteNågot iwc ?
Trevligt fickur
Finns det något intresse för fickur? Jag har två som bara ligger och samlar damm, har inget intresse av dem själv direkt.
funkar det med glesbygdskavajen ochså? aldrig varit vän av väst ;-)Tänk dig att träda ut inför allmänheten med ett fickur i kedja samt läderväst.
Där talar vi
Tänk att kolla tiden, fatta klockkedjan och göra en 360-snurr ner i västfickan
Klocka på armen?![]()
Jaha, får skriva det i den också! Tack.@Pavel Thorn Det finns en jätteloppistråd, den här är någon liten avart "bara". Tack för infon dock (även om den inte berör mig).
Riktigt snygg.Den här köpte jag nyss för under 200kr på loppis i Östersund
Inte en repa, bara lite DNA som ska städas bort! Tight gubbflex ingick också!![]()