Nu känns det som att loppisfyndtråden blivit veckans köp-tråden igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det meste jeg har betalt for en klokke i denne tråden er 400kr Hvor tenkerNu känns det som att loppisfyndtråden blivit veckans köp-tråden igen
Jag vill inte ha någon sådan gräns. Tror du missförstod mig.Det meste jeg har betalt for en klokke i denne tråden er 400kr Hvor tenker
du grensen for loppisfynd bør ligge![]()
Grattis det var verkligen en fin fyndlådaEn hink med klockor för 100 kr på bakluckeloppis idag. Besöker mycket loppisar, otroligt sällan jag hittar klockor. Men idag var det min tur!
Certina Chronometer är i bra skick och funkar fint. Bara att sätta på handleden.
![]()
![]()
![]()
Fantastiskt!En hink med klockor för 100 kr på bakluckeloppis idag. Besöker mycket loppisar, otroligt sällan jag hittar klockor. Men idag var det min tur!
Certina Chronometer är i bra skick och funkar fint. Bara att sätta på handleden.
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin!Fyndade i min bilmeks verktygslåda
Lite smårisig men inget som inte Werner på ABC såg som omöjligt.
![]()