• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Helt ok loppisfynd senaste veckan!

Bilagor

• IMG_4331.jpeg
    IMG_4331.jpeg
    367.9 KB · Visningar: 7
  • IMG_4330.jpeg
    IMG_4330.jpeg
    604.6 KB · Visningar: 3
  • IMG_4329.jpeg
    IMG_4329.jpeg
    498.9 KB · Visningar: 7
  • IMG_4353.jpeg
    IMG_4353.jpeg
    560.7 KB · Visningar: 6
Den guldbruna Omegan du köpte av mig hittade jag på en Ölandsloppis. Hen som sålde hade fler klockor som jag inte får köpa. Åker förbi köper skit och frågar ett par gånger om året. Vill visa att jag är en bra kund och hoppas det ska gynna mig i längden :)

Du är smart du. Brukar aldrig visa mina guldklimpar för snåljåpar. Den där taktiken funkar på mig med!

Den guldbruna Omegan du köpte av mig hittade jag på en Ölandsloppis. Hen som sålde hade fler klockor som jag inte får köpa. Åker förbi köper skit och frågar ett par gånger om året. Vill visa att jag är en bra kund och hoppas det ska gynna mig i längden :)
Haha tack! Nu saknas bara vilken ölandsloppis ;)

Åkte egentligen till en auktion där det enligt beskrivningen skulle finnas ”kvalitetsur”. När jag kom dit så var det bara SKRÄP. Drog genast därifrån och kikade in i en loppis på samma ort där jag tidigare hittat godingar. Nu blev det dessa. Kan inte påstå att Omegan var ett fynd men för 295€ inkl. Omega etuiet så var den väl snarare rätt prissatt. Trevligt skick, håller tiden, skarp boett och mysig patina. Och för 14€ den bästa Rado kopian jag sett, skratt!
IMG_4271.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp