Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk på alla mega fynd du missat dessa månaderDet gjorde tydligen gott att hålla sig borta från loppisarna några månader! Fortfarande lika härlig känsla när man faktiskt hittar något värt att köpa.
![]()
Holds a significant place in wrist watch history https://www.time2tell.com/en/history-of-the-brands/170-the-true-story-of-wyler-watches.htmlNever really heard of Wyler is it American?
Inget jätteklipp, men ändå bra.Spontan gick på en antikloppis och knep denna för en 1200 + kaffe Kan inte tro mina ögon
kanske borde köpa triss idag?![]()
![]()
Kanske inte så spännande men hittade denna på lokala loppisen, 20 spänn bad dom snällt om. Fick lägga det dubbla på ett nytt batteri och klämde på en casiolänk som jag hade hemma.
![]()
Snyggt. Hade lätt pröjsat det femdubbla.Kanske inte så spännande men hittade denna på lokala loppisen, 20 spänn bad dom snällt om. Fick lägga det dubbla på ett nytt batteri och klämde på en casiolänk som jag hade hemma.
![]()
Bar trevligt och snyggt. Helt klart ett fynd för 20 spänn.
Tack! Det var inte utan att man skämdes lite när man betalade.Snyggt. Hade lätt pröjsat det femdubbla.
Stort grattis till ett bra fyndKanske inte så spännande men hittade denna på lokala loppisen, 20 spänn bad dom snällt om. Fick lägga det dubbla på ett nytt batteri och klämde på en casiolänk som jag hade hemma.
![]()
Koolt ormband också, släng inte det.Blir sällan bättre än så här… Alla intressen tillgodosedda på dagens Rompetori (utomhus loppmarknad).
![]()
Hittade denna trevliga tank på blocket för nästan loppispris![]()
![]()
![]()
Ja, det var ett roligt bonusfynd. Först tänkte jag att det var ett billigt band, men det är väl för att jag inte är van med lyx... Men sen såg jag att det stod genuine snake skin.Koolt ormband också, släng inte det.
Lunchfyndade lite.
![]()
Har hunnit städa upp Polhem en smula.
![]()
Hej! Vet du om säljaren står ännu idag på loppisen?Oklart, nästa helg var det iaf uppehåll.
Fanns en del roliga klockor där.
![]()
Den bilden är från 2013Hej! Vet du om säljaren står ännu idag på loppisen?
Är lite sugen att dra dit imorgon![]()