Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det passade! Fick ta ett annat spänne än jag tänk då det polerade jag hade blev för trångt, men det funkar med detta också.plattfot skrev:Försöker få telefonen att läsa in bilderna Ricvin men den vill inte. Segt att surfa på ett risigt 2g nät.
Gott att höra att bandet passade.
RicVin skrev:Och till Spence och alla andra som dissar Panerairai säger jag bara "shut up n su.." ni har bara inte fattat grejen! De är ascoola och snygga, precis som jag och masterkiller![]()
Prwatches skrev:Givetvis har du fler vänner Masterkiller![]()
RicVin skrev:Och till Spence och alla andra som dissar Panerairai säger jag bara "shut up n su.." ni har bara inte fattat grejen! De är ascoola och snygga, precis som jag och masterkiller![]()
Prwatches skrev:Givetvis har du fler vänner Masterkiller![]()
Ähh! Du är bara lite purken över att jag råkade presentera mig som RIcVin från TTT när jag ringde idag. Sorry..Spencer66 skrev:Fan RicVin, du är ju inte rolig nog att moderera![]()
masterkiller skrev:Höstskorna på, Playboy's och hipsteruppvikning på jeansen på jobbet
![]()
masterkiller skrev:Konferens på Birka Paradise, min 112a och polarens 176a
![]()
Målarn skrev:masterkiller skrev:Konferens på Birka Paradise, min 112a och polarens 176a
![]()
Ha så kul på konferensen Master, men det ser ju ut o bli mer öl än möte!!
Fast det brukar ju vara så på Alla konferenser![]()
masterkiller skrev:Då kör vi...
![]()