Fasen, det är snyggt med vintage på färgat nato! Ska beställa ett par!GammelTissot idag. Ingen färsk bild tyvärr, men väl samma klocka.
![]()
Och en närbild på patinan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen, det är snyggt med vintage på färgat nato! Ska beställa ett par!GammelTissot idag. Ingen färsk bild tyvärr, men väl samma klocka.
![]()
Och en närbild på patinan
![]()
![]()
FrankenOmega
Grand Seiko idag. Igen.
![]()
Grand Seiko idag. Igen.
![]()
43999Vad är det för ref på den?
Och den håller i verkligheten också, inte bara bra på bild..Tack för svar, riktigt snygg!
Grattis! Du fick ju med dig en riktig snygging hem..lätt att omdömet sviktar efter ett par öl annarsFredagkvällens ragg:
![]()
En riktig "sleeper" med en air av 60-talets framtidsoptimism...en klocka för atom- och rymdåldern...
Och den håller i verkligheten också, inte bara bra på bild..![]()
![]()
![]()
![]()
Verkar vara ovanlig också. Ingen till salu på Ebay i dagsläget.
Jag är ingen expert (det finns det andra på KS som är) men de dyker upp då och då på eBay. Yahoo på japanska verkar vara en källa också. Själv har jag inte fått grepp om det än. Skulle dock behöva få upp kompetensen på det då jag kan tänka mig ytterligare en vintage GS...