• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Nu med äkta alligatorband.

WP_20160926_008.jpg

Förstår det. Du får skaffa en Kung eller en Missilmästare så du slipper harva runt med Rolexen.

Tack för tipsen, men har annat smått och gott i lådan också. Dessutom är Rolex lite av ett favoritmärke, så får växla till någon annan lite rackare framöver. :) Och som alla vet börjar ju jakten på en ny klocka så fort nytillskottet har hittat hem, haha.

Kan vara skönt med med något nyare nångång ibland. Får en att uppskatta vintage ännu mer. Imorgon blir det gammelspeedy! :hungry:

Jag har verkligen försökt, men det går inte tyvärr inte. Visst finns det många snygga, men det känns inte rätt. Jag har ett par stycken, men dom ligger mest i lådan för jag tycker dom är häftiga och inte vill sälja dom. Bild på den rackaren ser jag fram emot!

Tillbaka
Topp