Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ETernA?1944 med inhouse verk i 18k.
![]()
Snygg på länkBlev denna till kvällen. Tack @rogart-63 som gett den kärlek och smörj!![]()
Javisst!ETernA?
Snyggt. Mkt snyggt.Blev med vintage Tissot. Stiligt passad av @Kejsaren
Rengjord och putsat glas, nytt armband... nu är det bara att njuta av en super skön tavla i sunburst som skiftar i guld/kopparbrunt grön/mörkbrunt
![]()
Rakt framifrån är den brun sunburst med svarta kronografer
![]()
Från sidan guldgul till brun
![]()
Vinklad i en rose´guld ton![]()
Avslutar med ett handledsskott där den har ett grönt skimmer
![]()
Jag har förstått detSnyggt. Mkt snyggt.
Det är en forumslampa. Har för mig att bla @jakob.dala och @Micke L har haft den. Kommer inte ihåg vem jag kopte den från.
Riktigt snygg att den byter färg när du vinklar den ått olicka håll.Blev med vintage Tissot. Stiligt passad av @Kejsaren
Rengjord och putsat glas, nytt armband... nu är det bara att njuta av en super skön tavla i sunburst som skiftar i guld/kopparbrunt grön/mörkbrunt
![]()
Rakt framifrån är den brun sunburst med svarta kronografer
![]()
Från sidan guldgul till brun
![]()
Vinklad i en rose´guld ton![]()
Avslutar med ett handledsskott där den har ett grönt skimmer
![]()
Ja, den är porrigt skön att vila ögonen på, så forumslampa den ärRiktigt snygg att den byter färg när du vinklar den ått olicka håll.
Är det Lemaniaverk i denna? Har inte dessa Valjoux 7733?Ja, den är porrigt skön att vila ögonen på, så forumslampa den är. Den har sina lagningar och battlescars men är väldigt charmig tycker jag. Att det är Omega boett med 20 micron guld och Lemania urverk gör ju inte saken sämre
![]()
Jag har likadan! Och det är Lemaniaverk i denna!Är det Lemaniaverk i denna? Har inte dessa Valjoux 7733?
Edit: alt. V7734
![]()
SedärJag har likadan! Och det är Lemaniaverk i denna!
![]()
![]()
Tackar! Du fick ju aldrig se den. Gick inte ner i burken med länken...Snygg på länk![]()
Jag har inte öppnat den än, men andra jag sett med denna färg och i övrigt identiska ser ut så här...Är det Lemaniaverk i denna? Har inte dessa Valjoux 7733?
Edit: alt. V7734
![]()
Har du också ett Omega O mellan bandhornen på ena sidan?Jag har likadan! Och det är Lemaniaverk i denna!
![]()
![]()
Omega-O?Har du också ett Omega O mellan bandhornen på ena sidan?
Porrig länkTvätta, fucking love it
![]()
Grym!Kolla fåglar som reser söderut imorgon.![]()
Omega tecknet... funkar inte med ΩOmega-O?
Har du också ett Omega O mellan bandhornen på ena sidan?
Sshyyy, låt inte @Kejsaren höra att du har den i bankfacket, då ångrar han att han sålde deningen aning! den är i bankfack nu. och kan inte kolla!![]()
Lemania 1872 / Omega 860 (som 861 fast två register, jfr 321 vs 320)Jag har inte öppnat den än, men andra jag sett med denna färg och i övrigt identiska ser ut så här...
![]()
Vill så gärna hitta en sån där! Dibs om du ska kränga!Kolla fåglar som reser söderut imorgon.![]()