Somrigt
![]()
Den där var riktigt trevlig, perfekt på perlon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Somrigt
![]()
Den där var riktigt trevlig, perfekt på perlon!Vad sitter det för verk i den?
Tack! Det sitter ett relativt nyservat AS 1701 i den. Den håller tiden bäst av alla mina äldre klockor.
Helg och sol ute? Finns bara en som gäller då!
![]()
Har dock börjat känna att den kanske hade funkat ännu bättre på läder, eller är jag fel ute?
Guldmesh ser finfint ut! Kanske läder till hösten.
Nu i vår funkar läder helt klart men i sommar då finns det bara mesh för den hoppas jag![]()
omega seamaster polaris, gillar den faktiskt trot eller ej![]()
Som erfaren trådläsare så slänger jag nu upp mitt första inlägg. Omgea Seamaster De Ville, 62. Ommålad tavla, tycks fastna någon dag på 12e varje månad men kommer sen igång efter ett tag. Annars går den perfekt! fim seamaster
![]()
Omegan får jobba i vårsolen. Trevligt ur. Gillar länken skarpt, trots att det är lite "glapp" mellan länkarna.
![]()
![]()
En av mina favoriter!omega seamaster polaris, gillar den faktiskt trot eller ej![]()
Kör på denna lilla Timex idag.
![]()
Den där är kul Micke Ni!
Ser ut som den Engelska varianten! Ät det Taiwanvarianten eller den Engelska? Made in ....?
Vet ej. Men jag gissar på engelsk. Den är märkt 23070 2472 på tavlan. Har inte hittat så mycket info om den mennämns på timexforum iaf.
Vet ej. Men jag gissar på engelsk. Den är märkt 23070 2472 på tavlan. Har inte hittat så mycket info om den mennämns på timexforum iaf.
Oftast står det Taiwan på tavlan så den är troligen Engelsk!
Kul klocka!
Störtskön!Omegan får jobba i vårsolen. Trevligt ur. Gillar länken skarpt, trots att det är lite "glapp" mellan länkarna.
![]()
![]()