Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin!Top Time 2002-33 - har suktat efter en Panda ett tag![]()
Det håller jag verkligen med om! upptäckte kombon guld o grönt nyligen ja med!Grönt perlon passar grymt bra ihop med guldindex och visare.
![]()
Ledsen för spam i tråden men vilka jädra ur ni har mina herrar och förhoppningsvis någon kvinna!! Fantastisk!Relativt tidig Polerouter från 1955 med hammarautomat.
![]()
![]()
Snygg!EMS grabben har just varit här med nya tillskottet, Eternamatic från 66 om jag följer tabellen till @eriksson850 Thor Heyerdahl är ju från mina hemtraktar, så en Kon Tiki måste jag ju ha
![]()
![]()
Fin sak, och vilken härlig rassellänk! Ett sånt där man sitta o pilla på som ett radband!EMS grabben har just varit här med nya tillskottet, Eternamatic från 66 om jag följer tabellen till @eriksson850 Thor Heyerdahl är ju från mina hemtraktar, så en Kon Tiki måste jag ju ha
![]()
![]()
Är det inte ett danskt? Kikade på Mikrolisk då en Siduna dök upp i min breflåda. Felca ser även ut att ha reggat namnet.Tack!
Ja, det var tydligen ett svenskt märke av hyfsad kvalité som tillverkades av Felca SA.(?) som numera är http://www.titoni.ch/en.html
Jäklar vad fin! Är det nr 2 i samlingen? Kul med dubbeltext!Nytillskottet
En GP / Mimo dubbelmärkning i tavlan
Lite möglig i tavlan men skarp boett
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YesSjukt cool!!!Poor mans 5508...
Give me a holla om du funtat på å släppYesKul med en blank tavla, och det är svårt att inte gilla "closed minute track".
![]()
Ja precis , det blir nr 2 i samlingen med dubbeltextJäklar vad fin! Är det nr 2 i samlingen? Kul med dubbeltext!
Traktorklocka??